HAPPY NEW YEAR 2016!

Om min jul är fylld av klassiska traditioner så är mitt nyår så långt ifrån en kan komma! Det är som att när julen är klar så är jag nöjd, glad och belåten. Jag ogillar inte nyår men har heller inget särskilt intresse av själva firandet av det. Så jag gör så som jag uppmanade till kring jul, jag gör saker jag gillar trots att omvärlden tycker att jag är lite knasig

Däremot gillar jag förstås nystartskänslan. Det gör jag ju varje dag och varje vecka. Ett nytt år är den ultimata nystarten! Jag återkommer till det här i bloggen framöver, jag ska bara njuta färdigt först av den här mentala pausen och energipåfyllnaden som jag får runt jul! Ett riktigt gott nytt år önskar jag er och tack för att ni läser och kommenterar. Jag hoppas att ni vill följa med mig vidare in i 2016!

Puss på er och tack för ett helt fantastiskt 2015!

Kommentarer