TIDSPRESS ELLER OMOTIVERAD?

Jag följer Paolo Robert på instagram (@1paolo2). Vi tycker olika om mycket men en sak jag gillar med honom är att gör det enkelt när det kommer till träning. Det behöver inte vara så jävla komplicerat och det behöver framförallt inte ta så lång tid. Allt är bättre än inget och det är i princip bara att göra! Världens enklaste övning är kanske att med lite tempo lägga sig ner på golvet och kliva upp om och om igen. Det är jobbigare än en kan tro!

Igår var min motivation till att ge mig ut i kylan igen efter att ha cyklat hem från jobbet ungefär lika med noll så jag rev av ett hemmapass istället. Fram med några kettlebells, en yogamatta och tabatatimern på paddan. Jag lyfte, klev, vred och höll på i kanske 20 minuter bara men oj vad jag känner av det i ländryggen, baksida lår och skulderpartiet idag. Heja hemmaträning alltså!

Kommentarer