Min lördag med lillnisse

I morse vaknade jag före klockan sju och kände mig riktigt pigg, vilket var en härlig känsla. De senaste helgerna har jag behövt massor av sömn så uppvaknandet idag har varit efterlängtat. Efter frukost och lite småpyssel körde vi mot Frösön för att kika på V som hade fotbollscup och fiska med oss lillebrodern som redan hade ledsnat. Fast det var planerat alltså, att lillnisse skulle hänga med oss idag. Här kommer några glimtar från vad vi pysslat med.

V så himla stolt och glad över att få stå några halvlekar i mål. Här strax före sin andra match som vi såg början på

Både lillnisse och jag var taggade för dagens äventyr!

...som bland annat bestod av att åka upp till "Kul med djur", en gård som ligger en liten bit från vår gård bara. Där finns bland annat hästar och får. Idag arrangerades en familjedag med ponnyridning, fika och lammsläpp

Medan vi roade oss pysslade L på gårdagen. När jag hade skjutsat hem N var det äntligen klart att så gräs! Lattjo liten pryl den där fröspridaren

Kommentarer