Tisdagsplaner

Förra veckan fick ni inga tisdagsplaner för då satt jag i bilen från före klockan 5 på morgonen. Idag ska jag också köra massor av mil i bil men inte riktigt lika tidigt.

Inga tisdagstulpaner idag men väl någon annan typ av växtlighet. Blommor är inte min starka sida

Frukost: Chiapudding med frysta hallon och tassimokaffe (äntligen ebony - min favorit)
Arbetsort: Mora
Arbetsuppgifter: Jag ska hålla en workshop för chefer, i krisrutiner och kriskommunikation
Träning: Ingen träning idag. Det blir 60 mil i bil i stället.
Tulpaner: Inga. Jag handlade i stan i söndags och där var det slut. Köpte några andra blommor, 2 buketter för 69 kronor, men nja. De där bladen ser ju ut som kaninöron.
Lunch: Lite oklart. På vägen nånstans.
Middag: Högst oklart. L står för middagen idag.
Projekt: Skulle vilja fortsätta måla skänken som vi ska ha i köket, men inser att det nog får vänta till helgen
Kläder: Svarta jeans och en blå skjorta
Frisyr: Lockigt
Klocka: Suunto Ambit 3 sport (svart)
Skor: Svarta brogues (googla vettja om du är nyfiken men inte vet vad det är)
Kvällssyssla: Beror ju helt på när jag kommer hem. Hinner troligen inte så mycket mer än käka och sedan sova.
Känsla: Lätt anspänning - som det ska vara inför workshoppen! Det betyder att jag är på tå.

Kommentarer