Take a break outdoor

Som jag har väntat och längtat efter den här riktiga vårvärmen! Idag fick jag äntligen uppleva grönskande gräsmattor, knoppande lövträd och en sol som värmde ordentligt. Jag är i huvudstaden på jobb igen den här veckan och passande nog blev dagens möte klart lite tidigare än planerat. Då kunde jag ta tillfället i akt och ta mitt eftermiddagskaffe utomhus på en parkbänk, innan det var dags att sätta mig med attestering av löneunderlag och kvittoredovisningar, du vet sådant där administrativt som ligger på efter varje månadsskifte.

Dagen till ära fick jag ta ut mina ballerinas med "pointy toe" (eller vad det heter) från Flattered. Det syns väl inte så ofta i bloggen men jag har ju andra skor än löparskor såklart. Den här modellen finns förresten fortfarande på 50 % rea, fast nu bara i sandfärgat tror jag. Nagellacket är från Essie och den koralliga färgen heter "cute as a botton", om någon undrar. Men nog om det, nu är det back to work som gäller!

Kommentarer