Vi åker till Sälen!

Vet ni vad? Vi ska till Sälen i sommar igen. Ganska snart faktiskt. Vi hade inte pratat om det och än mindre bokat något i år, förrän på midsommarafton då Lars från ingenstans tar upp ämnet. Inte alltför många minuter senare hade vi en gammal favoritstuga bokad. Allt det här med Sälen förresten, det började när min lillasyster lillstrumpa bodde där nere och vi åkte dit för att hälsa på henne. Sedan flyttade hon men Sälen blev liksom kvar. Jag hittade några bilder från 2008 när jag var där för att hälsa på. Spana in dem här, och ja, det är jag som har det långa, svarta håret... Hur som helst så väntar ännu en sommarvecka i Sälenfjällen med cykel och löpning. Förhoppningsvis står jag på benen i år och slipper plingplongtaxin och allt det där andra som jag fick på köpet på semestern 2012, då jag snubblade på mina egna fötter på joggingturen första dagen...

Stugan Mården, till den ska vi igen
Löpning på fjället med Fredrik och Lars, 2014
På fjällvandring 

Kommentarer