SEXIG?


Jag är väldigt intresserad av människor. Personligheter, beteenden, kroppsspråk... Så när jag är på gymmet kan jag inte låta bli att titta lite på alla andra som är där. Nedvarvningen är ett perfekt tillfälle för då behöver man ju inte vara så koncentrerad på sig själv :)

En sak som jag har lagt märke till är att många lägger stor vikt vid att se snygga ut på gymmet. De kommer dit med frisyren och makeupen perfekt, och ser likadana ut då de går hem igen. Både män och kvinnor.

Som ni ser tillhör inte jag den kategorin tyvärr. Skulle gärna se snygg och sexig ut på träningen men...

Tummen upp för mitt tomatröda fejjs direkt efter dagens pass på GOLDS ;)

Kommentarer

Anonym sa…
Tack gode gud för att det finns naturliga människor som du Sara!
Unknown sa…
Jamen du ser ju bra ut ändå Sara.... Behöver ju inge xtra.... ;)
SARA BORG sa…
Tack för snälla kommentarer :)