Statusuppdateringar

"I dag klipp , träning och lite jobb.
Listan är låååååång" (Z)

"Gjort chins så ryggen värker och producerar nu uppskattningsvis en miljard matlådor!" (E)

"är duktig! typ 4 träningspass på 2dagar,
så ikväll kan jag säga ett varmt hej till chipsskålen :)" (J)

"lördag förmiddag. Har varit på gym, haft bra frukostsamtal med Monica och sedan seminarium med Anna-Karin Hatt. Ska bli gott med lite förmiddagskaffe inom kort." (C)

"Har precis varit och tränat...skönt! Nu skall vi på V75 i Mantorp...." (en annan J)

och efter det:

"Freedas soffan nästa!!" (en tredje J)

Är ju inte dåligt det heller!!! /Sara

Kommentarer

ouverwJa du é duktig du, men träna inte ihjäl dej så du går in i väggen bara! Kram/ Anders
SARA BORG sa…
Det är ju inte mina statusuppdateringar utan vänners. Sånna som jag tittar på när jag behöver lite motivation. Tro, mig, jag kommer inte träna ihjäl mig. Det är ingen risk, för jag är född latmask. Därför jag hade lagt till Jons statusrad, den om soffan ;)