LEDIG


Startade min 1:a semesterdag (1 av 3) med frukost utomhus. Det var iof frukost nummer två, för egentligen började jag med en tallrik "moffa-fil" och dinkelflingor klockan 05.30. Sedan sov jag i några timmar... Hur som helst, utefrukost bestående av en stooor proteinsmoothie och kaffe intogs på en parkbänk i bostadsområdets lekpark. Där var jag ensam första halvtimmen och läste om intervallträning. Bra för träningsmotivationen!

Sedan fick jag sällskap av en liten flicka. Det här med barn alltså... Så ärliga. Efter en halvtimme med henne vet jag allt om hennes föräldrar som är skilda, hennes bröder och vem som är mamma till dom, vilka husdjur dom har, vad alla katter här på området heter och hur dom ser ut och så vidare. Jag har redan glömt hälften iof... men ändå. Lilltjejen var supersöt alltså, men jösses vad hon höll låda. Tur man är van ;)


Hahaha, jag gillar bilden på mina ben. Ser ni hur bruna dom ser ut? Ni kanske kommer ihåg bilden jag la upp häromdagen då dom var allt annat än bruna? Dom har inte fått särskilt mycket sol sedan dess så i verkligheten är dom faktiskt lika bleka, det är bara det att min iphone tar mer smickrande bilder än systemkameran...

Kommentarer

Anonym sa…
Ja dom är härliga, barnen, prata kan dom, hihi. Jag tyckte också att jag hade ganska bruna ben idag, tills jag insåg att solbrillorna va på! Ja ja, det kan man ju leva med. Ha nu en riktigt SKÖÖÖN fortsättning på din mini-semester! Puss o kram! / Mamma