Äta en matsked kanel?!

Har ni sett klippen på YouTube där folk försöker äta en matsked kanel? Det hade inte jag gjort men i går kväll fick Lars ett mms med en film där hans kompis D försökte sej på det hela. Man kan väl säga som så att kanelen åkte ut lika fort som den kom in... Lars fick förklara hela grejen för mej och efter det kom jag med den brillianta idéen om att vi också skulle prova. Vad kan va problemet liksom? Lite kanel. Kanske en aning torrt tänkte jag men annars kan det väl inte vara några bekymmer. Tävlingsdjävulen i mej som allt mer sällan gnistrar till gjorde entré och jag var först ut. Lars filmade. Jag hade utarbetat en strategi där jag sparade lite extra saliv i munnen först, vilket jag trodde skulle motverka torrheten. Hur tror ni att det gick? Kolla in några klipp på andras försök och kommentera gärna här. Prova gärna själva också för den delen :)

Kommentarer

mitten sa…
För flera veckor sen på vakna med the Voice gjorde dom det efter att oxå sagt: hur svårt ska de va?
Mmm.. klippet blev Vides favvo och han tyckte det var tur att de inte blir så när han har kanel på yoghurten. Hihi.
För övrigt skulle jag ALDRIG prova !
SARA BORG sa…
Då måste Vide få se min film också. Fast Lars är roligare...
Anonym sa…
Hahaha, det gick förmodligen åt pipsvängen, skulle jag tro!!! Tänker INTE prova! /Mamma