I´m back!

Snabbaste återhämtningen nånsin?! Från att ha känt mej som en blöt fläck på asfalten till det här, mej själv alltså. Receptet heter Resorb, kaffe och hallon, vilket jag ska försöka komma i håg till en annan gång.

Hur som helst, det står nu helt klart att jag kommer att springa i ett par Nike Lunarglide 3 på maran. Det är mina nya lila skor som ni kanske noterat på bilder här i bloggen senaste veckorna. Efter dagens pass kan jag konstatera att dom står pall för trycket! Inga känningar i fötterna what so ever. Min ursprungsplan var att springa i Saucony (turkosa) men då dom började gå sönder för ett tag sen blev jag tvungen att hitta en nödlösning, och det har jag verkligen lyckats med. De här är nog det skönaste jag sprungit i tror jag. Jag kommer att ha ett par löparstrumpor från adidas i skorna. Dom är utprovade och klara sen länge.

Kommentarer