Förbannad

Ja, som ni kanske förstår har jag varit less, ledsen och förbannad. Min cykel, min räddare nu när höften inte vill springas för mycket på, är borta. Jag har den självklart försäkrad så det kommer ju att lösa sej med en ny förr eller senare. Problemet är bara att årets cyklar börjar ta slut och nästa års modeller kommer in först i slutet på sommaren. För att jag ska få tillbaka alla pengar krävs det att jag köper ny hoj på samma ställe som den förra och dom har inte så mycket kvar som kan passa lilla mej.

Men vaddå, i-landsproblem egentligen. Jag är i stort sett frisk, har världens finaste och bästa familj, en fantastisk kille som hjälper och stöttar mest jämt och dessutom ett bra jobb. Vem är jag att klaga. Det här får bli mitt sista negativa inlägg om den försvunna cykeln. Som dagens inspo-bild säger jag: CHOOSE HAPPINESS!

Kommentarer