Byta fokus


För 8 dagar sen var jag på väg till Sälen för att springa tunga backpass i "slalomen" (Vides namn på skidbackar), cykla MTB i terrängen, cykla downhill och bara ha det gött. Nu klantade jag till det och inte bara en vecka som jag först hade trott, utan troligen flera, tyvärr kommer att bli löp-fria. Det gör att mitt mål om att nå sub 45 minuter på Tjejmilen nog inte är realistiskt längre.

Nu är en av mina bättre sidor att inte gräva ner mig i problem utan blicka framåt, se möjligheter i stället för att gräva ner mig och älta bekymmer. Jag satte därför ihop ett litet träningskollage för att inspirera mig själv och fundera på mina närmaste utmaningar:

1. Komma i gång med lite cykling. Mjukt elljusspår kan vara en bra start och jag kan lugna alla med att jag har HJÄLM!

2. Kunna springa igen. Kanske inom nån vecka?! Elljusspår verkar säkrast även här men jag är inte trygg nog i mig själv att bära hjälm när jag springer... hehe

3. Köra jetski innan sommaren är slut?!

Kommentarer

Anonym sa…
Ta det lite i taget så kommer det att gå finfint! Kram /mamma