Höftkoll?!

Ja, ni vet tanthöften som jag dragits med sen kvällen innan Stockholm marathon, jag har varit tyst om den ett tag nu men den är inte helt bra ännu. Jag borde väl gå i väg och få nån form av översyn och behandling av den, men jag har liksom inte tagit mej i väg. Jag har fortfarande ont, framförallt på och efter långpassen. (Korta pass går bra nu). Var ska jag gå tycker ni? Årenaprapaterna säger Lars, han går hos dom här i stan. Tills vidare fortsätter jag med övningar för att stärka höfterna som jag gör 1-2 ggr i veckan och det verkar fungera ganska bra för jag är alltid bättre just dagarna efter.

Kommentarer

Maria sa…
Trycker du ska börja med HC och doktorn. För kanske är det så att du har en inflammation och behöver knark. Billigast att börja där med. Och kan inte doktorn hjälpa så testa något annat. Dessutom kan du ju få en remis av doktorn till kiropraktorn (om nu en sån kan hjälpa) vilket då också blir billigare i längden = högkostnadskort! Lycka till