Statusrapport

2 dygn senare

Ja, det var ju inte den här typen av inlägg jag hade tänkt bjuda på från den här vistelsen men... Hur som helst är skyddsplåstret av och jag både ser och känner mej mer normal nu. Balansen är fortfarande lite rubbad så jag tar det försiktigt, men i övrigt är jag pigg och kan följa med på promenader och så. Övriga småskador är ett ömt knä, en pajad tumme och en axel som är extra ond efter att jag gått in i en dörr i går kväll. Det låter som ett skämt men balansproblemen gör att marken inte alltid är där jag tror och därför råkade jag krocka lite...

Lars cyklar downhill i dag och jag är lite bitter över att inte kunna testa backarna här, men jag får helt enkelt se till att åka ner fler gånger under barmarkssäsong.

Kommentarer

Anonym sa…
Ser ut att vara väldigt snyggt "broderat" :-) Hoppas bara att balanssinnet blir bra så du slipper fler skador. Puss o kram /mamma