Dålig tajming

Vaknar med svullna, ömma bröst och en kropp som känns som en potatissäck - nä men hej och välkommen lingonvecka, va kul att just du ville komma och hälsa på nu när det ska springas Tjejmil! Jag bär gärna på 2 kilo extra vätska i kroppen för efter den här sommaren behöver jag verkligen ett handikapp så att jag inte springer för fort. Vadå bitter, nänä, jag är väl inte bitter... Jag har ett fantastiskt bra humör när jag ska ha mens. Hör du det mamma, toppenhumör, det kommer att bli så trevligt det här.

Kommentarer

ida sa…
Ja det är typiskt men lycka till ändå kram
Maria sa…
Ha ha stackars Karin ;) men ännu mer stackars dig
SARA BORG sa…
Det är nog mest synd om mamma faktiskt... Jag tycker alltid själv att jag inte alls är vresig, men frågar du min familj så har dom en annan uppfattning... :)