Fånigt

Den här dagen började inte riktigt som planerat. Vi försov oss. Det händer inte ofta vill jag lova, men när det gör det är det inte kul. Stress på morgonen är inte min grej. Nu hann jag allt som var tänkt ändå, så det var ingen fara på taket. Någon morgonbloggning blev det dock inte tal om. Sen jobbade jag på vårt andra Jämtlandskontor idag och där går man ut och äter lunch, så det var ju bra att jag tidsinställt inlägg om bloggtipsen del 2 för då var det ju inte fråga om att inte blogga heller.

Nu sitter jag hemma med ett par nya jeans på mig. Syster har "köpt ut" 2 par till mig från H&M (beställt hem från nätet alltså). Det är nog 15 år sedan jag köpte jeans därifrån, de har aldrig haft nåt som passat min kroppsform riktigt klockrent. Men alltså nu... Kom igen. Tighta, som jag vill ha dem, men ändå mjuka och sköna. Jag köpte ett par ljusgrå och ett par blå med slitningar. Inte ens 800 kr för båda, vilket kap. Annars lägger jag lätt 1000 och lite till på ett par ju. Jag känner mig sådär löjligt snygg och vill inte alls ta av dem för att dra ut och springa intervaller. Fånigt va? ;)

Uppdatering: Jag ljög, fast det var inte meningen, jag hade glömt bara. Syster beställde ett par svarta jeans till mig i vintras, som inte alls satt bra. De gav jag bort.

Kommentarer

Maria sa…
Var på HM och letade jeans, vet exakt vilken modell jag vill ha men de hade otroligt dåligt utbud! Kanske får ta och beställa då kanske. De där gråa var jag sugen på men framförallt behöver jag ett par blå med inte allt för mycket slitningar på som jag också kan ha på jobbet :)
SARA BORG sa…
De gråa satt allra bäst tyckte jag. De har lite lägre midja och var lite tightare. Men du, de är ganska stora i storleken va?beror på att de är så stretchiga kanske jämfört med andra jeans som jag har?!