En sån där körig dag

I dag blev det visst en sån där lååång dag. Inte hunnit blogga heller som ni märker. Kom just hem och informerade L om mina jobbresplaner närmaste två veckorna:

- Jaha, sa han krasst, du blir hemma tre dagar på två veckor kan man säga.
- Jamen, det är ju bra, försökte jag, då sliter vi ju inte så mycket på varandra...

Man kan väl lugnt säga att det är lite körigt just nu... Ovanstående 3 omnämnda hemmadagar innefattar alltså även helger. Men efter dessa veckor, då jäklar ska jag sänka tempot, jag lovar.

Nu är iaf träningskläderna på och jag drar till gymmet. Idag tror jag att det blir axlar och bröst som ska köttas.

Kommentarer

Maria sa…
Det är faktiskt bra (iaf för vårt förhållande) att tvingas vara ifrån varandra.

Men visst jobbigt att inte kunna avlasta E på em/kvällar/nätter
Elin sa…
Vi tar ett frukostmöte när du lugnat ner dig igen efter resandet. Puss på dig och var snäll med Linda imorgon ;-)