Hälsa

Klockan har passerat 19 och jag har loggat ut från "jobbskrivbordet", ett fjärrskrivbord som jag når via nätet, och i stället slösurfat en stund. Jag har också funderat kring några blogginlägg som jag vill skriva. Jag blev nästan en riktig åsiktsmaskin ett tag, där inuti mitt huvud. De riktigt långa inläggen med en massa ord lyser ofta med sin frånvaro här på bloggen. Det betyder inte att jag inte tänker eller inte skriver. Det är bara inte alltid att jag vill att ni ska läsa allt. Kanske kommer några långa inlägg snart, som på sätt och vis rör ämnet hälsa men också ämnet bloggar eller att blogga. Jag tänker mig att inläggen ska publiceras under en ny etikett här på bloggen, Åsiktsmaskinen. Ni kommer inte att hålla med mig i allt, och det är inte meningen heller. Den som inte är intresserad kan bara scrolla förbi.

Kommentarer

Maria sa…
Avskyr människor som håller med andra människor i allt... Eller det kanske finns en som jag önskar höll med jämt, sambon ;-)