Bilder från igår - STARK

Igår körde jag styrka för ben/rumpa/rygg och jag kan konstatera att höstens satsning har gett resultat. Benen ser kanske inte så mycket större ut, vilket jag hade hoppats, men låren är stenhårda och STARKA.

I vissa maskiner så har jag inte många kilo kvar innan jag kör hela magasinet med vikter, vilket jag tror är 100kg. Jag vet att det finns massvis med tjejer som är starkare än så, men jag jämför med mig själv. På de här månaderna jag har satsat på att få in ett benstyrkepass i veckan så har jag kunnat öka uppemot 30kg på vissa övningar. Det känns bra att det gett resultat!

Men jag har fortfarande svagheter såklart. Mina hamstrings släpar efter och jag måste nog försöka lite extra att jobba på det.







Tränade för ovanlighetens skull i något annat än tights; tröja Adidas, linne SOC, skor + byxor NIKE

Kommentarer