Ohälsosam planering

Det går inte alltid som man vill. Det bästa för mig är att komma i säng före tolv, oavsett hur länge jag sover dagen efter. Av nån anledning är det receptet för att jag ska må som bäst. Därför försöker jag så långt det går att planera så att det fungerar. Tyvärr, som alla vet, kan man inte alltid få som man vill. Idag är en sån dag. Möte klockan 18 ikväll i Nordmaling och i morgon måste jag vara i Östersund. Det innebär att jag under kvällen/natten måste förflytta mig med bil de dryga 30 milen däremellan. Ofta funkar det att planera mitt jobb och mina resor så att sånt inte händer. Nu är det andra veckan i rad det inte funkar (Örnsköldsviksresa förra veckan). Det märks på hur jag mår. Hälsan är inte på topp. Nästa vecka blir bättre, det blir min räddning :)

Kommentarer