Dagens överkroppspass

Idag var det dags för gymmet igen (äntligen) och jag var så sjukt taggad! Jag kom i väg i bra tid också, då jag var där redan vid 16:15 så kände jag ingen som helst stress utan kunde greja på till jag kände mig klar. Det var länge sen jag kunde ta det soft och lyfta tungt med bra vila mellan seten. Eftersom jag körde på känsla kan jag tyvärr inte lägga upp passet i sin helhet här, utan bara ge er ett hum om upplägget;

Gymkondis 20 min
- Backpromenad på löpband 10 min
- Sittcykel 5 min
- Roddmaskin 5 min

Överkroppsstyrka
- Fria vikter, kabelcross och maskiner
- 3-6 set av varje övning
- 4-12 repetitioner i varje set

Bålrotationer
- 3 x 15 st på medicinboll

Totaltid på gymmet ca 1 tim 45 min!
Tack Maria för ditt sms som kom i precis rätt tid. Jag var just på G att smita hem utan att köra några coreövningar, men fick helt rätt inspiration! :)

Kommentarer