En kaffe och några funderingar

Jag sitter och dricker en kopp kaffe och skriver på min årskrönika, ja ni vet en sån där genomgång av vad som hände i mitt träningsliv 2012. Jag skissar också lite mellan varven på en löpträningsplan för våren 2013, då jag liksom snubblar över saker jag kan förbättra utifrån förra vårens träning. Årskrönikan, eller Saras nyårskarameller, plus träningsplanen kommer självklart ut på bloggen närmare det nya året.


Jag sitter också och är så där lite lagom avundsjuk (men mest grymt imponerad) över att L sprang, eller joggade som han upplevde det själv, 15 kilometer igår och snittade 5:04min/km... Ja, ni förstår att jag kommer att få däng så det bara visslar om det på den där maran i juni va? Jo, för han ska med den där Lars, åsså Fredrik också såklart. Även han verkar träna oroväckande mycket än så länge. Å jag som inte ens börjat än. Jag mysspringer ju bara. Men snart så!

Kommentarer