Ont som faan och bra överblick

Den här veckan inleder jag med grym träningsvärk på insidan av låren. Jag vet inte om det är snöskottningen (jag försöker använda hela kroppen och trycker ifrån rejält med benen både vid själva lyftet och när jag slänger iväg snön), tabatapasset i lördags, snöpulsning med Vide på kälke/pulka bakom eller en kombination av alla. Jag tycker ändå att jag är hyffsat tränad så värken blir oavsett anledning ett kvitto på att jag rört på mig ordentligt.

Jag inleder också den här veckan med en bättre plan än förra veckan. Jag har gjort en grund för både träning och middagar. På så sätt slipper jag tänka så mycket när eftermiddagströttheten slår till och kan bara "göra". Då är chansen större att jag faktiskt kommer i väg på träning OCH att det funkar bra där hemma. När jag är planlös tycks liksom allt falera, jag blir nästan handlingsförlamad och orkar ingenting. Lite märkligt, men men, ny vecka nya tag!

Kommentarer