Hur tänkte jag?

Visst var det jag som för bara några dagar "skröt" om hur himla duktig jag var på att träningsplanera för att hålla mig skadefri. Jomen tjena. Samma jag lyckades ju tydligen spara långpasset till igår (söndag) inför en vecka där planen säger 4 löppass i stället för de vanliga tre. Det säger ju sig själv att det då nån gång blir springa 2 dagar i rad. Nåt som jag hävdade var ytterst sällsynt för mig just nu. Det är ju iof sant eftersom det väl var nån gång i julas kanske jag gjorde det senast. Men ändå. För nu är det så här att med resdagar och jobb så kanske det till och med måste bli 3 dagar i rad den här veckan inser jag nu... Tur att det är en del korta pass ändå... Jag hade ju som tänkt spara på det där "varje-dag-springandet" till Fuerteventura. Men planeringsfreaket föll nu tydligen på eget grepp. Jaja, så kan det gå.

Kommentarer