Inget fel på uthålligheten!

En otroligt bra känsla i kroppen i dag på långpasset. En hel del var säkert mentalt, det är skönt att det bara är lördag och ha alla pass avklarade. Jag joggade lätt mina 20 kilometer i ett riktigt lugnt tempo utan nån puls att prata om alls. Kroppen är som ett lok som bara tuffar på utan problem trots att det är många många månader sen jag sprang så här långt. Nä, min uthållighet är det verkligen inget fel på. Framöver gäller nu att skruva upp tempot på intervallerna också så ska väl farten hitta tillbaka också. Jag menar, det är ju i år jag ska bli snabbare än nånsin!

Kommentarer

Maria sa…
Härligt bra jobbat! Jag hann som tur va ;) göra klart mina fyra pass den här veckan "redan" igår! För idag har jag ont i halsen.... Måtte det gå över snarast för jag är taggad på träning!
SARA BORG sa…
Nä fy för att vara sjuk. Det finns dock en bra sak och det är att när man blir frisk brukar iaf jag vara så taggad att det känns som om jag är i bättre form än nånsin :)
Helena sa…
20 kilometer...grymt krigat! Hade behövt bli ordentligt mutad för att köra 3 kilometer mer än mina 17 idag... :)
idafk sa…
Härligt! Långpass är så himla härligt när det bara flyter på!