På den sjunde dagen vilade hon

Å jag älskar sånna här söndagar. Då jag kan vakna upp och veta att om jag inte vill så behöver jag egentligen inte göra nånting. Det liksom öppnar alla möjligheter, alla dörrar till vad än jag känner för. Idag fick det bli en brunch med lilla familjen, promenad i härligt vinterväder, Vinterstudion, mängder av kaffe, en supergod lunch hos syster och sen allmänt stökande här hemma. Ni vet, städ, tvätt, disk och sånt. Å så lite planer inför veckan. Jag gillar att starta så, att redan på måndagen liksom ha en grundtanke klar. Sen kan man bygga på stommen allt eftersom dagarna går. Sånna här söndagar, när jag redan är klar med de pass jag planerat, tränar jag ibland ändå, nåt som jag känner mig sugen på. Andra gånger stannar jag hemma, idag var en sån dag. Jag kände mig nöjd <3

Systeryster bjöd på smarrig tonfiskröra, broccoli och sallad!

Kommentarer

Suzan sa…
Åh, broccoli! Mums!