Fredagsfeeling!

Wihooo nu är det fredag! Nu har jag precis tryckt i mig lunchlådan (mumma). Den var lite mindre än igår men istället åt jag för fort, haha också typiskt mig, så lite överfull känner jag mig ändå. Typiskt. Kan dock inte skylla på nån annan idag...

Fredag hörrni, gött va?! Ska ni fysa eller mysa i kväll? Både och tänkte jag. Hade planerat vilodag men tog ju liksom ut den igår så jag tänkte peppa för backintervaller faktiskt. Känner mig taggad... Än så länge iaf...

Nån av mina läsare i Östersund som har varit på den nyaste anläggningen inom Sports gym (fd Golds) i Odenskog? Jag tänkte kolla in den nån dag eftersom det allt som oftast är fullt på Tegelplan nu för tiden. Det går ju smidigt att stanna i Odenskog likaväl för mig när jag åker från jobbet. Ifall det nu är mindre folk där alltså. Det återstår ju att se.

Helgplaner då? Jo jag tänkte försöka få till ett långpass, helst i morgon. Sen väntar familjemys också. Födelsedagsmiddag ska det bli, syrran fyller nämligen också år alldeles snart.

Nä, nu ska jag hämta kaffe och sen får det räcka med lunchrast för idag. 30 minuter räcker bra när man äter vid skrivbordet (går ju inte åt prat-tid med kollegor då). Då hinner jag blogga och slösurfa också. Finns tid och möjlighet tycker jag annars att det är himla trevligt med en timme så kan man slösnacka lite i kökshörnan eller ta en promenad.

Happy holiday!

Kommentarer