Galet trött

Klockan är inte ens nio. Det är lördag kväll. Jag ligger i sängen. När hände det senast?

Syrran, kiddosarna och jag brummade hem till mamma i eftermiddags för lite mys på landet. Så snart de små krupit till sängs så gjorde jag detsamma. Tänkte kanske kika lite på svtplay eller lyssna på ljudbok, men mest vill jag bara vila och sova. Det har varit lite sämre med det den här veckan än vanligt. Efter dagens långpass känner jag att jag behöver det. Galet skönt trött är jag.

Har ni också haft en bra lördag? Berätta. Träning? Familjemys? Runda på stan?

Kommentarer

Anonym sa…
Låter som en bra lördag! Jag åkte också hem till mamma i Åre. Så idag blev det häng i Rödkullen med massa kids i vänner och sen 15 km skate i Björnen, sög ordentligt så sen satt bastu och brakmiddag bra :)

Ida
SARA BORG sa…
Härligt Ida! Ja, det var verkligen en bra helg. Jag fick in mina planerade träningspass och dessutom en massa familjemys.