Saras blogg


Min blogg idag är min träningsdagbok på nätet. Här reggar jag min träning, mina mål och lägger upp träningsplaner. Jag skriver ner olika passupplägg och sparar under etiketter så att jag kan söka på dem när jag behöver inspiration till nya träningspass. Samma sak med recept som också har en egen etikett. Det är fritt fram för dig att både låna träningspass och recept, men länka då gärna till min blogg. Det uppskattas. Jag bjuder även på bilder från gymmet och i viss mån från min vardag.

De flesta inlägg på bloggen är positiva - inte för att lura dig som läser att min vardag är lycklig och rosenskimrande på alla sätt och vis, utan för att grundtanken med bloggen är att peppa mig själv. Suris-inlägg kan vara sköna att skriva för stunden, så ja de förekommer, men peppar inte särskilt mycket när man läser dem i efterhand. Jag är alltså inte ute efter att ge dig en felaktig bild av mitt liv när jag är så där äckligt positiv (haha), utan jag väljer bara med omsorg vilka delar du får vara med och dela på och vad jag behåller för mig själv.

Eftersom bloggen är en kanal för mig att peppa såväl mig själv som er som läser så ägnar jag ofta en stund varje söndag till att förbereda en del tidsinställda inlägg som poppar upp på bloggen under veckan. (Det här inlägget är faktiskt just ett sånt, och de övriga som kommit idag som handlat om mig). Det gör att oavsett om jag har fullt upp eller inte så händer det grejor på bloggen. Vissa dagar behöver jag peppande ord och bilder också och blir glatt överraskad då jag går in och upptäcker ett inlägg jag glömt att jag förberett :)

Kommentarer