Fått kläm på det!

Jag skrev ju för nån vecka sen att jag undrade hur sjutton ni med kids får tillvaron att gå ihop. Nu har jag testat i två dagar mellan kl 16-19 (ja, jag fattar att det inte alls går att jämföra med att ha egna 24-7 så att säga).

Nu sitter jag här och klockan är 20. Jag har idag jobbat 8 timmar, tränat (utnyttjat lunchen), hämtat två barn på varsitt dagis, utfodrat med mat som jag förberett i söndags kväll, varit ute och lekt i parken, handlat och lagat morgondagens middag. Som pricken över i:et har jag dessutom ätit kvällsfika. Helt galet! Vid den här tiden brukar jag i vanliga fall stå i köket och laga middag. Nu funderar jag på att gå och lägga mig. Haha. Upp-och-nervända-världen. Så nyttigt att få perspektiv på saker.

Kommentarer

Anonym sa…
Går ju bra det där :-) Kram /mamma