Hoppsan!

Här har det visst inte hänt mycket idag, vilken miss i planeringen. Jag måste ha tänkt lite fel när jag tidsinställde inlägg för den här veckan. Jag var övertygad om att ni i morse skulle få läsa lite tips inför intervallträning, men de kommer tydligen i morgonbitti i stället... Hmmm. Jaja, inget att hänga läpp över ;)

Vad har ni gjort idag? Själv startade jag dagen på ett mycket bra sätt, med en kaffe och en trevlig kollega. Vi körde lite uppföljning rullandes. Ja, alltså han körde skolbuss och jag åkte med, åsså pratade vi om ditt och datt kring jobbet. 07:00 lämnade vi garaget. Sen har dagen bara flugit förbi.

Det blev inget mellanmål på eftermiddagen så jag fick ta och kasta i mig lite middag nu, klockan är strax efter 18 så det är ganska tidigt för mig. Jag äter ju helst efter träning men så blir det inte idag. Eller ja, jag kommer ju att äta igen, men det blir nåt lite lättare då. Nu känner jag mig tung och inte alls sugen på att springa, men men. Vi får väl se hur det känns om en stund. Jag ska jobba en liten stund nu bara med att förbereda det sista inför morgondagens möten, så jag hinner nog smälta maten.

Kommentarer