Vart tar tiden vägen?

Men allvarligt, den här veckan har verkligen sprungit ifrån mig. Redan torsdag, härligt men ändå inte. Jag hinner inte med just nu. Fast jag är inte så stressad, inte än iallafall. Jag mest bara konstaterar hur läget är liksom. Igår hade jag en planerad vilodag med anledning av att svärmor fyllde år. Jag lägger oftast in vila sånna dagar så man kan slappna av helt och hållet på "kalaset" och inte sitter och stressar över att man måste åka hem för att hinna till gymmet eller ut på en runda eller nåt. Ett bra val igår vilket gav en bra kväll.

Nu sitter jag med första kaffet i koppen och ska ta tag i den här dagen. Nästa vecka är på resa och jag har en hel del spännande att se fram emot. Ska se till att jag får klart allt som måste förberedas och siktar på att hinna det idag. Ett högt ställt mål, men endast då får jag upp farten. Nu kör vi hörrni!

Kommentarer