Springa springa springa


Det är lite dåligt med bloggandet nu för tiden och ännu sämre med den träningsplan jag borde ha gjort, MEN med träningen är det desto bättre och det är ju huvudsaken. I kväll sprang jag veckans tredje löppass. Det blev dryga milen i mystempo tillsammans med en ljudbok. Jag använder min gamla iphone 3GS som jag haft i bra precis 3 år nu, en riktig trotjänare. Men oj så mycket sämre bilder den tar. Ja, ni ser ju. Det är därför jag inte bloggat så mycket och inte heller instagrammat. Den är dessutom betydligt segare. Jag har hämtat ut den nya luren nu som kom med posten idag, så i morgon ska jag var back in business igen på riktigt.

Lite siffror från dagens spring kommer här: 10.2km, 1:01tim (6:02)

Har du tränat idag och i så fall vad?

Kommentarer

Anonym sa…
Jag sprang på bandet! 10 min uppvärmning därefter 5 km där varje km gick lite fortare, för mig från 9 till 12 km/h. Sista km fick jag "fuska" lite och köra intervallupplägg. Orkar helt enkelt inte springa 1 km i 5 min tempo. Men ett bra pass blev det oavsett! :) // Maria
SARA BORG sa…
5 min/km är ju snabbt ju! Väldigt bra jobbat! Snart får jag se upp på kortare distanser, det hör jag!!! Jag gör inte 5:00 nu. Eller jo, i en kilometer så fixar jag det men inte så mycket längre än så :)