Supernöjd

Ja, faktiskt så är jag det!


Den här veckan är jag riktigt riktigt nöjd med min träning än så länge. Nu ska jag väl inte ropa hej än egentligen, jag har ju faktiskt ett långpass kvar att klara av också, men ändå. Måndag, onsdag och idag så har jag tagit mig i kragen och sladdat i väg till gymmet på lunchen. Det ligger nära jobbet så på en timme hinner jag dit, träna 45 effektiva minuter, snabbduscha och köra tillbaka. Sen sitter jag vid datorn och äter.

Förutom dessa tre styrkepass så har jag dessutom sprungit tre gånger. Det innebär alltså att jag har kört dubbla pass två dagar, och så har jag klämt in en vilodag också. På nåt sätt blir jag som mest effektiv när det är hektiskt som faan på jobbet. Jag har liksom farten uppe även när jag kommer hem, och då blir det bra!

Nu kommer helgen och då ska jag ta det lugnt. Mysspringa i några timmar i morgon tänkte jag, och sen bara softa. Me like. Nu varvar jag ner.

Kommentarer