Veckans träning

Mån: Helkroppsstyrka (lunchpass) + löpning (kväll) 8.2km, 47:37min (5:48)
Tis: VILA
Ons: Helkroppsstyrka (lunchpass) + löpning (kväll) 10.5km, 59:56min (5:43) inkl farttest Lillsjön 13:02min
Tors: Löpning "spontanbacke" 5.5km, 31:44min (5:45)
Fre: Helkroppsstyrka (lunchpass)
Lör: Löpning långpass 24.2km, 2:26tim (6:03)
Sön: VILA

Jag är riktigt nöjd med min vecka! För en gång skull höll jag mig till planen som jag gjorde förra söndagen och tack vare att jag nyttjat lunchen och därmed kört dubbelpass vissa dagar så har jag alltså fått in mina tre styrkepass plus fyra löppass. Dessutom två hela vilodagar. Jag tog en snabb kik i almanackan nu och om jag inte är fel ute så har jag bara 4 långpass kvar att avverka innan det är dags för Stockholm Marathon... gaaahhhhh va pirrigt!

Kommentarer