Dagens lunchfunderingar

Första dagen på jobbet efter semestern och jag är riktigt pepp. Jag liksom älskar den där känslan av nystart och möjligheten att göra saker på nya sätt och med ny energi.

Semesterbild från en solig eftermiddag vid Lillsjön

I mitt huvud tänker jag att semestern må vara slut, men sommaren fortsätter. Jag drömmer om fina kvällar, jetskiåkning, träning, god mat och mys. Det är liksom en post-semesterperiod som börjar nu och pågår i några veckor, innan nästa period (hösten) tar vid. Hur tänker du kring augusti och vad har du för planer? Jobb? Semester? Nöjen?

Vädret under min sista semestervecka var verkligen tipptopp, och på nåt sätt blir det därför just det jag kommer i håg bäst. Jag la upp mina dagar som så att jag tränade på förmiddagen för att direkt efter lunch vara redo för vad än dagen hade att erbjuda. Sol, bad, jet, umgänge... osv. På så sätt var det lätt att slappna av och släppa alla måsten resten av dagen och kvällen. Så himla sköönt!

Nä, nu är det snart dags för mig att återgå till jobbet igen. Vi hörs!

Kommentarer