Dags att ta tag i saker??? Mot Tjejmilen 2013

Det här med bloggen är verkligen skitbra. I varje fall när jag tar mig tid till att titta bakåt. Jag tycker nämligen hela tiden att jag utvecklar min träning men inser ju när jag kollar arkivet att så inte är fallet. Inte konstigt att jag inte blir bättre då ju. Jag har lite att leva upp till känner jag. Vi har ju ett lag på Tjejmilen, Brånan Borgs, på fyra personer. De övriga tre har finfina förutsättningar för att persa på milen. Mamma gjorde riktigt bra ifrån sig på Vårruset, och både Maria och Emma kör på bra med sina distans- och kvalitetspass. Åsså har vi mig då, som kör på i gamla vanliga hjulspår. Nä, nu får jag allt ta och rycka upp mig. Jag vill ju också persa. Nu kör vi så det ryker tjejer!

Kommentarer

Maria sa…
Bloggar är bra för motivation också! Jag hade tänkt skippa träningen idag för jag är så trött! Men efter att jag läst de här inlägger ändrade jag mig och kände mig genast peppad för ett löppass TACK
Anonym sa…
Tack för att du tror på mej, för det gör inte jag. Går dåligt med "träningen", småsnuvig. Smågrabbar och bus är ju heller inte så "bra" för träningen ;-)/mamma
SARA BORG sa…
Va bra Maria! Det var kul att höra!

Jag är likadan själv. Känns det tungt så brukar jag sätta mig vid datorn en sväng och kolla in några träningsbloggar. Då kommer peppen oftast tillbaka!