I mål på 1:50!!!

Jag har nog aldrig sprungit i tuffare motvind än idag. Bitvis kändes det som om jag stod på stället och trampade luft... Man kan väl säga att jag var lätt orolig inför starten då vinden tilltog alltmer och klart.se lovade uppemot 8-10 sekundmeter. Vallsundsbron några kilometer före mål var spännande, kan man väl säga, haha.

Mitt minspel före start avslöjar viss nervositet och skepsis inför loppet ;)

En racerapport kommer i vanlig ordning när jag orkar. Kul var det idag i varje fall. Kul också med oväntad påhejning av Stefan Ajax. Sånt piggar liksom alltid upp. I övrigt såg jag inte till så många kända ansikten.

Kommentarer

Anonym sa…
GRATTIS till topplopp :-) Ja jag hade ju tänkt stå utefter loppet och heja på, men blev inte så. Det gick ju bra ändå ;-) Kram, kram /mamma