Het långpanna

Jag ligger ständigt minst en dag efter med bloggningen känns det som. Söndag idag och igår lördag och traditionsenlig långpanna. En het sådan.

Mystur i värmen med stopp för att fota en ko, ett tåg och mig själv...

Min träningsplan har sagt långpass på minst 3 mil rätt länge nu, ändå har det inte blivit av. Inte igår heller. Det är hett som satan ute och jag pallar helt enkelt inte. Det fick bli en repris på förra veckans tvåmilarunda. Lagom. Det gick fem minuter snabbare den här gången men fy va nära jag var att ge upp fem kilometer hemifrån. Jag var helt beredd på att ringa Lars och be honom hämta mig. Men efter en paus och lite vatten tuggade jag vidare. Å hem kom jag. Gott så. Ganska slut i kroppen idag. För lite sömn i veckan (dålig prio att se film några kvällar i stället för att sova). Jetski idag och slappartid vid vattnet. Bra återhämtning!

Kommentarer