Dagens ytliga tips!

Bloggstatistiken säger att ni verkar ha gillat min ytliga lista, eller ja, gillat och gillat, det är många som kollat in listan i varje fall. Därför tänkte jag fortsätta på det glammiga temat, det är ju ändå fredag! Min systeryster har skvallrat om att Parelle på Stortorget i Östersund har 20 % på allt i butiken i dag. Erbjudandet gäller för medlemmar, och om du inte redan är det så fixas det snabbt och lätt på plats.

* Skynda och fynda hos Parelle! * Sen kan du njuta av en kaffe hos Törners Konditori som ligger alldeles bredvid * Syster kan bland mycket annat visa dig ett snyggt och höstigt lack från Chanel * Funderar du på bröllop? Boka en tid hos Elin så hjälper hon dig med det mesta som rör din outfit *

I butiken finns det mesta som jag hade med på min ytliga lista. För det som inte finns så kan Elin (syrran) plocka fram likvärdiga alternativ! Iväg och shoppa nu, och kom i håg att hälsa systeryster från mig! Om du har tur kanske du får en liten present när du handlar?! 

Kommentarer