Veckans träning

Mån: Banintervaller 4 x 1000m, 5 x 100m + båltabata, tot löpning 13km
Tis: Mysjogg 6km, 33:52min (5:39) + helkroppsstyrka
Ons: Blandpass kondition + styrka
Tors: Backlöpning 10 x 80m + båltabata, tot löpning 4km
Fre: VILA
Lör: Löpning långpass 15.01km, 1:25:34 (5:42)
Sön: Överkroppsstyrka

Ja då var jag igång igen med löpträningen efter Tjejmilen. Den här veckan blev det hela 5 dagar, även om det egentligen bara var måndag och lördag som jag körde på lite mer ordentligt. Onsdagspasset blev en bonus, ett extrapass, då jag helt enkelt fick en träningsdejt och vi la in 6 stycken 90 sekundare på löpbandet mellan olika styrkeövningar. Jag var lite sliten på torsdagen och hade dessutom tidsbrist, så det planerade backpasset blev kortare än tänkt. Ändå, en riktigt bra vecka!

Kommentarer