Men träningen då?

Jo tack, den rullar på. Jag har ju lite löparvila just nu. Inte så att jag inte springer, men jag gör det utan klocka och väldigt korta pass. Mysdistans helt enkelt. En runda på ca 3 kilometer nånstans som jag avverkar ett par-tre gånger i veckan. Funkis!


Sen försöker jag ju köra på med min rehabstyrka. Det är höftlyft, tåhävningar och bål bål bål. Det kombinerar jag med all annan möjlig styrka. Inte så tungt eller tufft utan lustbetonat är min melodi just nu. I söndags köttade jag ändå på så bra att rumpa och baksida lår fortfarande ömmar. Najs! 


Idag var det dags att fokusera på överkroppen kände jag. Axlar och armar. Superset och triset där jag kombinerade med bålövningar också. Nu är jag nästan lite darrig. Bra där!


Dagens gympass i tights, skor och jacka från NIKE, t-shirt Reebok och lurar WESC


Kommentarer