5 saker som jag är tacksam för idag

1. Gårdagens spontandejt med sambon. Det var ett tag sen vi var ute och åt tillsammans, bara vi två, så tacksamheten sitter i från igår.
2. Träningsvärk! Första löpningen på ett par veckor, trots att det bara var ca 2 kilometer, plus simning efter det, har gett mig känningar lite överallt idag, och jag gillar't.
3. Att kropp och knopp sakta men säkert börjar återhämta sig efter en intensiv höst. Jag känner mig mer avstressad än på länge.
4. Mitt 2013. Att göra en tillbakablick i bloggen, och skriva på den summering jag plitat på en stund varje dag sen i lördags, ger verkligen mycket. Jag ska bli bättre på att titta tillbaka och återuppleva det positiva som varit. Det ger mig energi.
5. Vänner. Jag längtar till jag ska träffa Ida och Maria igen och börja blicka fram emot en ny tränings- och tävlingssommar 2014. 

Me today, i bomullströja från H&M, mössa SWEET och förra årets julklapp, halsband från syskonbarnen

Kommentarer