Taggad

Igår kväll körde jag ett enklare hemmapass med löpstyrkeövningar. Benböj, utfall, tåhävningar med knäuppdrag (involverar höften också) och en hel uppsjö av olika övningar för bålen avverkades på yogamattan. Det känns idag i kroppen att det tog exakt där det skulle, men av någon anledning har jag mentalt svårt att känna mig nöjd med ett hemmapass alldeles efteråt. Som att det inte räknas om man gör det hemma. Varför är det så egentligen? Otroligt dumt. Idag är jag nöjd och jag vet att det gjort gott för min kropp och följer det syfte som jag har med min träning just nu.

Nu däremot taggar jag inför kvällens pass, som enligt plan ska avverkas på gymmets löpband. Antingen kommer jag att köra mitt farttest som det är dags för den här veckan, vilket innebär 2,5 kilometer löpning på tid, för att stämma av om jag blir bättre månad för månad, eller så blir det någon form av intervaller. Jag har som ni märker inte riktigt kunnat bestämma mig ännu. Känslan när jag kommer till gymmet får avgöra!

Väskan är packad med de nya favorittightsen från Reebok - så mjuka och sköna att de nästan inte känns

Kommentarer

Petra sa…
Hej på dig Sara! Jag känner precis samma sak när jag har tränat hemma. Men det ska bli ändring på. All träning är bättre än ingen eller hur?!
Så snygga tights! Bra köp!
SARA BORG sa…
Ja, verkligen Petra! Nu kör vi hårt!!! Kram