Min helg enligt INSTAGRAM

Fredag och jag gjorde i ordning en termos med kaffe och drog ner till sjön för några timmars häng med Anders (bilden) och Matti, medan Lars tränade. Själv tog jag vilodag för femte dagen i rad. Den soliga eftermiddagen blev till mulen och blåsig kväll. Ett tag satt vi och tryckte inne i jetskistugan i stället för utomhus

Lördag och lite av varje. Härligt vårväder och jag var på väg till gymmet men tog en omväg för att ta vara på solen. Eftermiddagen spenderades på en MTB, men då regnade det... "Gubbhockey" på arenan, och sedan middag på stan med min karl och Anders blev det också

Söndag och MTB igen. Årets längsta tur bjöd på regn, en vurpa som resulterade i en ond armbåge och en känsla av att Lidingö kommer att gå vägen ändå. Pigga ben och energinivån på topp hela vägen idag!

Kommentarer