...

Vad har du druckit idag? Kaffe, vatten och en pytteliten klunk cola zero. Det var vad som var kvar i burken som stod i kylen alltså, och jag behövde få plats med annat där. Det är inte så att jag har nån regel som säger att man bara får en klunk... Vad var det senaste du åt? Bacon och stekt ägg med grönkål och champinjoner Vad tränade du senast? Mysdistanslöpning i förmiddags Vad ska du träna nästa gång? En lätt jogg eller cykelrunda Favoritmat just nu? Oj va svårt! Grönkål är gott, gärna till en krämig fiskgratäng Det här åt jag till middag igår? Rester från dagen innan - broccoligratäng med stekt lax Dagens väder? Ganska kallt, och snö lite då och då. Ibland tittar solen fram och då blir det plötsligt varmt Mina tävlingsplaner sommar 2014? Jag har tänkt Arlajoggen och Offerdalsmilen nu först. Senare kanske St Olavsloppet, Vasastafetten och Tjejmilen. Gärna fler tävlingar och det dyker upp något lämpligt.

Kommentarer