Ibland blir det inte som man har tänkt

Jag började min "kristi flygare" med en sådan där härlig långfrukost hemma vid köksbordet. Efter en semestervecka där frukostarna visserligen var långa, men inte innehöll allt jag gärna vill ha, så längtade jag idag efter bacon, äggröra och massor av annat smarrigt. Ett avsnitt Svett & etikett där Kalle testade MMA hanns också med innan jag myscyklade till gymmet för att köra veckans viktiga styrkepass. Jag behöver jobba med rygg, bål, rumpa och ben men har den senaste tiden haft det lite trögt med att ta mig i väg. Nåväl, idag fick jag det gjort i varje fall och det känns bra i kroppen nu.

Sedan var planen att lasta bilen och köra ner till föräldrahemmet i Brånan, tillsammans med systeryster och hennes familj. Jag ska nämligen jobba i Åsarna i morgon. Tyvärr kom en krossad tumme på lillgrabben med sjukhusbesök i vägen, och jag blev sittande i finvädret på balkongen längre än jag tänkt. En ombyte senare drog jag ut med MTB:n i stället och sedan slöt kiddosen med tumme i paket tillsammans med sin mamma upp för kvällsmys på lekplatsen. Bra dag ändå tillslut!

Kommentarer