Svett & etikett

Mitt TV-tittande är som ni säkert redan vet väldigt begränsat. Jag har valt bort det till förmån för sådant som jag gillar bättre - vara med familj och vänner, gå ut och äta gott, träna och jobba. Jag ser på film eller ibland en serie, men jag gör det på datorn när det passar mig. Nackdelen med det är att jag inte riktigt hänger med när folk runtomkring pratar om vem som åkte ur let´s dance eller en maträtt som gjordes kvällen innan på något kockprogram. Det blir på ett sätt som ett socialt handikapp. Jag kan inte vara med i en diskussion om sådant som andra gärna pratar om.

Men en godbit som jag trillat över rätt nyligen och som jag vill tips just dig om, oavsett om du ser mycket eller litet på television, är SVT:s Svett & etikett. Kanske har du redan sett det? Det är ett i mitt tycke helt fantastiskt program där Kalle provar olika träningsformer och där du bjuds på både humor och allvar.

Kommentarer