Veckans 3 WOW

Den här veckan har jag varit med om tre helt fantastiska saker;

1. Jag har hela vintern flåsande cyklat till jobbet på morgonen och undrat när sjutton jag skulle bli van, mer tränad, så att jag skulle slippa stånka som en flodhäst uppför backarna. Nu har det hänt. En morgon trampade jag förhållandevis lätt uppför den första backen och insåg att wow, det går ju bra det här!

2. Jag har tändstickor till ben. De är så långa och smala, och mina vader fyller aldrig ut stövlar så som det är tänkt. Är det något jag önskat under min uppväxt gällande kroppen, så är det större ben. I torsdags när vi skulle ut och äta så drog jag på mig ett par chinos som jag inte använt sedan i höstas. De är i modellen lite pösigare upptill och smalnar sedan av för att bli smala över vaderna. Fast inte på mig såklart - förrän nu - gisses så de stramade! Vilken lycka!

3. Jag har länge velat kapa barret. Det är tjockt och opraktiskt när man tränar mycket. I veckan gjorde jag mig äntligen av med en ansenlig mängd - frihet!

Kommentarer

Petra sa…
wow, vilken vecka!

kul att du känner att all din träningsmängd ger något.

en närbild på barret, tack. ser ju hur häftigt ut som helst.
SARA BORG sa…
Hahaha, Petra, jag tror inte att det direkt är min träningsmängd som ger resultat, för jag tränar mindre än vanligt. Men man blir bra på det man tränar, och eftersom jag cyklat en del sista veckorna så märker jag skillnad när jag vardagscyklar :)

Fler bilder på barret kommer inom kort!
Anonym sa…
Supersnyggt!!! Å vill oxå se nära :-)

/ Maria